Het belang van klantgerichte benadering.


Wanneer een rekening niet wordt betaald, is het een logische vervolgstap om een incassoprocedure te starten. Dit kan een stressvolle en tijdrovende ervaring zijn, zowel voor de schuldeiser als voor de schuldenaar. Dus, hoe kan een klantgerichte benadering het verschil maken in incasso?

Klantgerichte benadering

Bij AGIN Timmermans zetten we ons in voor klantgericht incasseren. Dit betekent dat we op een respectvolle, begripvolle maar ook duidelijke  manier met debiteuren communiceren. We zijn er niet om ze bang te maken, maar om een oplossing te vinden die voor beide partijen werkt.

Omdat het in contact komen met debiteuren soms lastig is, vraagt dit om een gespecialiseerde aanpak, waarbij niet alleen de toon maar ook de keuze voor het communicatiemiddel wat wordt ingezet van belang is. Hiervoor maken we gebruik van innovatieve tooling die in staat is heel persoonsgericht de juiste middelen in te zetten.

Met deze inzet hebben we het aantal contactmomenten aanzienlijk weten te verhogen en dat zie je terug in het incassoresultaat. Een bijkomend voordeel is dat we daar waar dat wenselijk is, de klantrelatie vaak weten te behouden.

Vragen?

Bent u benieuwd wat onze aanpak voor u kan betekenen? Neem dan contact met ons op via 088 - 4 11 12 13 of info@agintimmermans.nl . Wij helpen u graag verder.

 

Incasso specialisten | AGIN Timmermans

AGIN is een samenwerkingsverband van drie zelfstandige gerechtsdeurwaarders-kantoren, waaronder AGIN Timmermans. Onze missie? Opdrachtgevers resultaatgericht incasseren met oog voor de mens achter de schulden.

Ook interessant voor u

In de kijker

Hoe kunnen wij u helpen?