Indien u van mening bent dat uw klacht telefonisch kan worden afgehandeld, kunt u bellen naar 088 411 12 13. Wij staan u graag te woord. Vermeld bij uw vraag, opmerking of klacht altijd uw dossiernummer zodat wij u snel kunnen helpen.
Ik heb een klacht. Waar kan ik die indienen?
- AGIN Timmermans
AGIN Timmermans stelt alles in het werk om zowel opdrachtgevers als debiteuren van uitstekende dienstverlening te voorzien. Bent u desondanks niet tevreden, dan horen wij dat graag van u. Stuur uw klacht naar info@agintimmermans.nl en u ontvangt binnen 7 dagen een uitvoerige reactie op uw klacht. Sámen komen we tot een oplossing.
Indien u van mening bent dat uw klacht telefonisch kan worden afgehandeld, kunt u bellen naar 088 411 12 13. Wij staan u graag te woord. Vermeld bij uw vraag, opmerking of klacht altijd uw dossiernummer zodat wij u snel kunnen helpen.
Indien u van mening bent dat uw klacht telefonisch kan worden afgehandeld, kunt u bellen naar 088 411 12 13. Wij staan u graag te woord. Vermeld bij uw vraag, opmerking of klacht altijd uw dossiernummer zodat wij u snel kunnen helpen.
Ook interessant voor u
TRENDING DEZE MAAND
Uiteraard kunt u altijd contact opnemen met uw vaste dossierbehandelaar/contactpersoon en met hem o…
ontdek meer
Vacacture: Incassomedewerker huur Voor onze snel groeiende afdeling huur zijn we op zoek naar vers…
ontdek meer
Per vandaag, 1 juli 2024, zijn de beslagvrije bedragen bij bankbeslag weer geïndexeerd. Het beslagv…
ontdek meer