Indien u van mening bent dat uw klacht telefonisch kan worden afgehandeld, kunt u bellen naar 088 411 12 13. Wij staan u graag te woord. Vermeld bij uw vraag, opmerking of klacht altijd uw dossiernummer zodat wij u snel kunnen helpen.
Ik heb een klacht. Waar kan ik die indienen?
- AGIN Timmermans
AGIN Timmermans stelt alles in het werk om zowel opdrachtgevers als debiteuren van uitstekende dienstverlening te voorzien. Bent u desondanks niet tevreden, dan horen wij dat graag van u. Stuur uw klacht naar info@agintimmermans.nl en u ontvangt binnen 7 dagen een uitvoerige reactie op uw klacht. Sámen komen we tot een oplossing.
Indien u van mening bent dat uw klacht telefonisch kan worden afgehandeld, kunt u bellen naar 088 411 12 13. Wij staan u graag te woord. Vermeld bij uw vraag, opmerking of klacht altijd uw dossiernummer zodat wij u snel kunnen helpen.
Indien u van mening bent dat uw klacht telefonisch kan worden afgehandeld, kunt u bellen naar 088 411 12 13. Wij staan u graag te woord. Vermeld bij uw vraag, opmerking of klacht altijd uw dossiernummer zodat wij u snel kunnen helpen.
Ook interessant voor u
TRENDING DEZE MAAND
Sinds 1 april 2024 geldt er een wet voor incassodienstverleners. Dat is de Wet kwaliteit incassodie…
ontdek meer
Een dagvaarding van een gerechtsdeurwaarder bestaat uit een aantal onderdelen. Zo staan daar uitera…
ontdek meer
Uiteraard kunt u altijd contact opnemen met uw vaste dossierbehandelaar/contactpersoon en met hem o…
ontdek meer