Indien u van mening bent dat uw klacht telefonisch kan worden afgehandeld, kunt u bellen naar 088 411 12 13. Wij staan u graag te woord. Vermeld bij uw vraag, opmerking of klacht altijd uw dossiernummer zodat wij u snel kunnen helpen.
Ik heb een klacht. Waar kan ik die indienen?
- AGIN Timmermans
AGIN Timmermans stelt alles in het werk om zowel opdrachtgevers als debiteuren van uitstekende dienstverlening te voorzien. Bent u desondanks niet tevreden, dan horen wij dat graag van u. Stuur uw klacht naar info@agintimmermans.nl en u ontvangt binnen 7 dagen een uitvoerige reactie op uw klacht. Sámen komen we tot een oplossing.
Indien u van mening bent dat uw klacht telefonisch kan worden afgehandeld, kunt u bellen naar 088 411 12 13. Wij staan u graag te woord. Vermeld bij uw vraag, opmerking of klacht altijd uw dossiernummer zodat wij u snel kunnen helpen.
Indien u van mening bent dat uw klacht telefonisch kan worden afgehandeld, kunt u bellen naar 088 411 12 13. Wij staan u graag te woord. Vermeld bij uw vraag, opmerking of klacht altijd uw dossiernummer zodat wij u snel kunnen helpen.
Ook interessant voor u
TRENDING DEZE MAAND
Een dagvaarding van een gerechtsdeurwaarder bestaat uit een aantal onderdelen. Zo staan daar uitera…
ontdek meer
Uiteraard kunt u altijd contact opnemen met uw vaste dossierbehandelaar/contactpersoon en met hem o…
ontdek meer
In veel huurovereenkomsten treffen we bepalingen aan die ten doel hebben het woonklimaat in het bet…
ontdek meer